Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Ulrika - 28 juni 2008 22:08

Min första utlandsresa gick till Bröndby i Köpenhamn. Himmel vilken dag! Regnet öste ner och man förstod inte språket men det är trevligt i Danmark. Det gick så himla bra idag. Det var hur roligt som helst. Jag visade mig från min bästa sida och matte fick olika lappar och band i sin hand. Hon hängde inte riktigt med på vad som skedde men plötsligt så fick hon två rosetter i handen. Jag hade blivit BIR och fått Cert och CACIB. Jag kan nu titulera mig KBHV 08 Kråkslottets Pelago. =)

 

Det som var så bra med denna utställningen var att jag träffade så många snälla människor som bjöd på olika gotter, bl a fick jag  Pölse (korv) av en tjej och efter det så kollade jag om det var fler som ville bjuda på Pölse. Jag ställde mig så fint jag kunde och viftade på svansen åt alla människor som gick förbi. Det blev kanske inte så många fler gotter men väl ett antal klappar.

Framför domaren.

Jag och Dippa springer för Bästa Tik. (tror jag)

Oj vad hände? Vann vi?! Nej matte, inte du men JAG!


KBHV08 Ofelia

Ovido - Quiz & Flashcards