Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Ulrika - 20 augusti 2008 21:10

Vi har haft besök från Tyskland. Det är svårt att förstå vad tyskarna säger och som om det inte vore nog så hade de också 4 barn med sig i åldrarna 2-11 år och alla ville ha min uppmärksamhet.  Det var aktiva barn vill jag säga, de hoppade och skrek, jagade mig och ville ge mig mat, bråkade nästan om vem som skulle hålla i mig - ja det gick i ett. Lyckades jag undkomma ett barn så hittade nästa mig strax efter. Men jag var mycket duktig och tålmodig. Bra barnträning tyckte matte. Visst har jag mina småmattar här hemma men energin i dessa tyska pojkar  var mer än vad jag är van vid. När matte tyckte att jag stått ut länge nog så släppte hon in mig i sovrummet och där fick jag vara i fred.  Oj vad jobbigt det är att vara sååå populär.


Zzzzzzz Zzzzzzz

Ofelia



Skapa flashcards