Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Ulrika - 22 augusti 2008 21:29

Här är lite bilder från vår husvagnshelg i Ronneby. Jag och min familj fick ju låna husvagnen av mina uppfödare. Det var toppen med husvagn. Hela familjen/flocken var samlad och så hade min uppfödare bäddat till mig under en av sängarna precis vid utgången så jag hade full koll hela tiden. Det var verkligen perfekt!

Tittut!


Det fanns en härlig skog med många stigar precis brevid vår camping. Jag som älskar skogar. Tack och lov så fick jag springa i skogen både på fredagen och lördagen trots att jag skulle på utställning på söndagen. Men i den lilla sjön fick jag inte bada. Nåja man kan inte få allt.


Lingondofter. 


 

Det fanns hinder i skogen.


Skogen var så vacker

Skogen var så vacker, med mossbeklädda gärdsgårdar och vackra blommor.


 

Här avslutar jag tillbaka blicken tillsammans med min familj.


Oajajajaj buff, o ajajajaj buff

Ofelia


Ovido - Quiz & Flashcards