Alla inlägg den 2 september 2008

Av Ulrika - 2 september 2008 21:03

Har varit på ringträning med Minimatte, ursäkta jag menar lillmatte E. (Jag får inte kalla henne för mini längre hon tycker att hon är för stor för det.) Nu till helgen så är det en inofficiell utställning på vår brukshundsklubb och då ska lillmatte E ställa ut mig. Jag får se om jag tänker uppföra mig eller om jag bara ska dra i kopplet. Men kanske har hon fickorna fulla med godsaker och då ska jag överväga att lyssna på henne. På träningen så hade utställningsrutan lagts på ett område med massor av dofter. Jag tror att det brukar vara mycket ankor, gäss och änder i området. Det luktade så gott att jag tillslut var tvungen att rulla mig i gräset. Matte var nöjd med att hon inte hunnit bada mig ännu när hon såg mig gno runt i gräset. Idag har hon bara klippt klorna på mig och försökt ta bort tovor på magen. Tovor på magen som är så bra att ha för då behöver man ingen filt att ligga på, den bär man redan med sig :o)


Tjingeling

Ofelia



Ovido - Quiz & Flashcards