Alla inlägg den 28 september 2008

Av Ulrika - 28 september 2008 18:56

Jag blev överlycklig och började gny i bilen när jag förstod vart vi var påväg. Äntligen skulle vi till Ribban och träffa kompisarna. De flesta andra söndagar har ju jag och Lillmatte I hundungdomsträning eller så har det varit utställning. En tur på Ribban kan vara händelserik speciellt som matte har kameran med sig. Innan de andra lagottona kom så tyckte hon att jag skulle stå på ett bord medan hon tog kort. Det hade jag inte tid med, det fanns så många dofter som skulle kollas av. Här är ett kort, de andra gick inte att använda.


Efter det ville Lillmatte I träna lite agility så vi sprang bort till banan och tog en sväng.

 

 Sen var det äntligen dax att träffa kompisarna och som vanligt gick vi ner till havet. Havsvatten, tång  och sand att rulla sig i. Härligt!



Badplask

Ofelia

Ovido - Quiz & Flashcards