Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Ulrika - 1 mars 2009 20:47

Något är annorlunda. Alla talar till mig på ett annorlunda vis nu för tiden. Lillmatte I frågar jämt om jag inte mår lite illa, men nej mat är fortfarande gott. Matte känner och klämmer på mig, nog är det väl så att Ofelia har blivit lite bredare över ryggen säger hon.

Husse skämmer bort mig ;p och talar inte till mig utan till min mage? Han borde nog söka hjälp för det.

 

Här är ett annat tecken som matte la märke till.

 

Jag förstår inte riktigt varför det är ett tecken, för jag brukar ju gräva i trädgården. Det som möjligen var olikt mig var att jag la mitt ben bredvid. Hade tänkt gräva ner det men hann inte innan jag skulle gå in och det var det Matte tycket var ett tecken. Att jag börjat gömma lite mat inför svårare tider.


Gåtfulla Ofelia



Skapa flashcards