Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Ulrika - 2 maj 2009 19:20

Idag har det hänt mycket. Först fick mina barn äta fast föda, men i flytande form, på tallrik. Det gick riktigt bra för de flesta. Utom en som somnade innan han ens hade börjat. Jaja han lär sig väl med tiden.

5:an o 1:an klarar maten galant


2:an o 3:an, när man slutat äta kan man kolla in resten av köket tyckte 3:an.

Gott Gott gottigottgott! 4:an var snabb och när hon var klar ville hon hjälpa 6:an.

Här är 7sovaren!!!


 

Sen kom min älskade Totti på besök. Han fick sitta i bilen tillsammans med sin kompis Fia och vänta medan Farmor Margareta och extrafarmor Gittan hälsade på mig och valparna. Gissa om jag var stolt över mina små. De sov och sov och uppförde sig helt exemplariskt. Precis som fikat var klart till människorna så passade valparna på att vakna. Det var knappt att vi fick med Farmor Maggan till fikabordet.

   


Jag fick en fin present som jag höll på att glömma öppna. Det gjorde jag när besökarna åkt hem. Jag öppnade själv och det var en jättekul leksak som jag genast ville ut och leka med. Bäst att hålla i den hela tiden så att ingen annan tar den.

 

Tack Farmor Maggan och Gittan för presenten och för att ni kom och besökte mig och mina små.


Kramis Ofelia

Ovido - Quiz & Flashcards