Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Ulrika - 16 juli 2009 20:54



Mamma Ofelia är i Båstad och lever livets glada dagar. Gräver upp potatis trots att Gamlehusse inhägnat potatislandet med nät. Han borde ha räknat med att en lagotto lätt gräver sig under ett nät. Om han haft en säkerhetszon mellan potatislandet och skyddsstaketet på en så där 5-10 meter så kanske potatisen hade klarat sig.


Här hemma håller jag ställningarna. Busar med katten Smulan och biter Matte i benen. Jag har täffat nya kompisar, Sture en lugn blandrashund som är lika stor som jag, han verkar okej tycker jag. Grannhunden Eddie, han är lite läskigt stor tycker jag men Matte säger att han är snäll och så  Teddy, en ung herre på 10 månader tror jag, han är en King Charles Spaniel. Honom tycker jag mycket om. Hoppas jag träffar honom snart igen.


Tjenixen

Alpina



Ovido - Quiz & Flashcards