Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Ulrika - 26 augusti 2009 11:30

 Jag får ge Mamma Ofelia en hjälpande tass med bloggen. Jag varit i skolan igen. Det var riktigt roligt.


Först börjar vi med passivitetsövning, lite svårt för en del men jag tycker nog att jag är ganska duktig på det. Titta så nöjd Lillmatte I är!


Lovikka går också i samma skola som jag det är kul!



Sen skulle vi köra en övning där alla vi valpar skulle springa lösa och så skulle våra mattar försöka kalla in oss. Vilken kaos det blev till en början, jag hade koll på Lovikka och tänkte att vi skulle leka, men Lovikka fick syn på en Dansk-Svensk gårdshund som hon ville leka med så jag gav upp och hittade min Lillmatte istället. En efter en hittade valparna sina mattar. Sen övade vi kontakt.

 Klart jag kommer Lillamatte, du är ju bäst!

Vad har du i handen?

Jag sitter väl fint nu Lillmatte I?

Mmmmm, belöning på tub, mums vad gott!!!


Jag var nog kurs 1:a i dag, nästan hela tiden, i alla fall om jag själv får säga det.


Toppstudenten

Alpina




Skapa flashcards