Alla inlägg den 12 april 2011

Av Ulrika - 12 april 2011 19:43

 

Här är vi äntligen framme i spår-skogen. Låt oss komma ut NU!


Först ut var jag, Ofelia!

Här markerar jag en apport, en gammal snusburk fylld med korvbitar. Jag lägger mig ner vid burken och väntar på att Matte ska öppna den så att jag kan äta upp den goda korven. 


 

 

Matte och jag, båda mycket nöjda efter spåret.

  Sen var det Alpinas tur, fullfart framåt.

    Även Alpina håller på att lära sig att liggmarkera apporterna, men hon tycker det är så roligt  med spåret att hon ibland går rakt förbi korvgömmorna.


Tjoho Matte nu fortsätter vi! Kom igen, försök att hänga med! 


   

Ännu en apport som Alpina markerar fint.

Voff! Matte det finns paparazzi i skogen. 


Det var det senaste från vår skog

Ofelia o Alpina

Ovido - Quiz & Flashcards