Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Ulrika - 24 maj 2011 10:11

 

Här är gänget som kamperat ihop i helgen! Salma, Totte, Alpina, Lovikka, Ofelia, liggande är Gila och Arwen. Vi hade en härlig helg tillsammans hemma hos Salma och Gila. Tack snälla ni för att vi fick komma och bo hos er! 


Det var utställning både på lördagen och söndagen.

  

Tello gjorde debut och skötte sig fint. Han fick en fin kritik! Grattis Tello och Camilla!

Även Tizian gjorde sin debut. Han var också jätteduktig och fick fin kritik. Grattis till Tizian och Marianne! 


 Jag, Ofelia, gjorde comeback i utställningsringen och det med bravur om jag får säga det själv! Taggad och glad för att jag fick följa med visade jag mig från min bästa sida.

Jag vann championklassen, och Matte blev jätteglad.  Sen var det bästa tik konkurrens och det var min dag idag och jag blev 1:a även där.


   Här är Bir och Bim bilden på Radunon. Grattis Martin och snygg Loffe till bäst i rasen!


Andra dagen blev jag 2:a bästa tik, så det var definitift en riktigt bra helg för mig!     Matte var jättenöjd  med att jag nu är tillbaka i min forna kondition efter två stora kullar med valpar.


Supersnäckan

Ofelia

Skapa flashcards