Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Ulrika - 5 augusti 2012 19:49

Jo här är lite vad som hänt under sommaren...

 

Vi har haft avslutning på vår kurs. Lovikka med Matte Mia fick diplom för flitigast deltagande!

Det var verkligen en härlig avslutning på kursen. Vi hade olika övningar och i de flesta var det smaskig korv och skinka inblandat. En övning gick ut på att matte och jag skulle gå på varsin sida om ett rep som slingrade sig fram, på tre platser stod det en tallrik framdukad full med korv.  Gissa om jag blev glad, vilken överrasking tänkte jag varje gång och proppade munnen full. Det var tydligen inte tanken att man skulle göra utan tanken var att jag och matte skulle kunna passera utan att jag åt, eftersom matte inte gett mig lov. Vilket trams, klart som korvspad att jag glufsar i mig om det är serverat.  Detta var absolut den bästa kursavslutningen jag deltagit i!

 

Lovikka viskar en hemlighet. 

 

Världens goaste systrar!


Korven Alpina


  


        

Ovido - Quiz & Flashcards